Archive

For Maj, 2012

Ćwiczenia na bóle kręgosłupa

No Comments

 

 
 
Poniższe ćwiczenia podstawowe zostały przedstawione, aby poprawić wytrzymałość  i koordynację mięśni głębokich oraz stabilność Twojego kręgosłupa. Ćwiczenia obejmują głównie mięśnie głębokie tułowia
(odpowiedzialne za stabilizację kręgosłupa) takie jak mięsień poprzeczny brzucha, wielodzielny a następnie mięśnie globalne (odpowiedzialne za ruch) czyli mięsień pośladkowy wielki oraz mięśnie skośne brzucha. Stabilność  tułowia określana często jako „Core stability”  jest ważnym elementem zapobiegania urazom i zwiększania osiągów sportowych.

Co to jest stabilizacja kręgosłupa?

2 Comments

 

 
 
Bóle pleców to jeden z największych problemów ludzkiego zdrowia we współczesnym życiu. Długie godziny pracy za komputerem z nieprawidłową postawą i brakiem aktywności fizycznej osłabia nasze mięśnie i ostatecznie może doprowadzić do objawów bólowych kręgosłupa. Jednak regularne ćwiczenia stabilizacji kręgosłupa mogą poprawić Twoją postawę i zwiększyć aktywność mięśniową.  Pozwala pozbyć się dolegliwości bólowych kręgosłupa podczas codziennych zajęć, w pracy i podczas uprawiania sportu.  
 

Blue Taste Theme created by Jabox