Słodka dieta

By dawidNo Comments

 

Masz problem z wagą??? lubisz słodycze ? Koniecznie przeczytaj dietę przeznaczoną właśnie dla Ciebie dzięki której stracisz zbędne kilogramy!!!

Lubisz  słodycze i nie  potrafisz sobie ich odmówić? Duże prawdopodobieństwo, że nie potrafisz uporać się z przyrostem wagi, która na pewno Ci przeszkadza – chciałabyś ją zmniejszyć? Jak to zrobić, kiedy chęć zjedzenia czegoś słodkiego jest większa i silniejsza od twojej woli? Na początku diety musisz zdecydować – czy ograniczasz słodycze i słodkie pokarmy czy jesz jak zwykle ale nici ze smukłej sylwetki, którą mogłabyś się pochwalić przed koleżankami ? Co wybierasz? Jeżeli wariant numer 1 to mam dla Ciebie parę sprawdzonych sposobów zrzucenia paru kilogramów. Poniżej przedstawiam dietę przeznaczoną właśnie dla Ciebie!!!

 

Dieta trwa tydzień i możesz ją powtarzać co jakiś czas -  Sama wybierasz sobie z listy odpowiednie warianty na które masz ochotę – przy okazji urozmaicasz swoją dietę.

 

Zasada numer 1

Jedz mało – ale często!!!!

Śniadanie:
Do wyboru masz:
1. rogalik z dżemem i chudym twarożkiem,
2. kromka ciemnego pieczywa z chudym twarożkiem, do tego udekoruj kanapkę  pomidorem, szczypiorkiem,
3. 3 kromeczki razowego chleba  z jajkiem na twardo,
4. musli pełnoziarniste z dużą ilością błonnika ok 3 dag zalać szklanką mleka najlepiej 2%
5. kromka chleba pełnoziarnistego z polędwicą oraz  gruszka i 10 dag malin, 
6. serek owocowy zrób go sama :10 dag chudego twarożku, łyżeczka śmietany, sok z cytryny, 1 pomarańcza, pół banana
7. kromka ciemnego pieczywa z  plasterkiem chudego żółtego sera, średnia marchewka, jabłko,
8. kromka ciemnego pieczywa z chudym masłem, gotowaną szynką i ogórkiem świeżym 

Drugie śniadanie:
Do wyboru masz:
1.chudy jogurt i 10 dag malin,
2. 2 łyżki serka wiejskiego, 2 łyżki miodu, pół banana,
3. kromka ciemnego pieczywa, liść sałaty, 25 dag wędzonego indyka,
4. 10 dag serka, łyżka śmietany, pół świeżego ogórka, koperek,
5. bułeczka z dżemem nisko słodzonym
6. kromka z razowca, plasterek żółtego sera, rzodkiewka, ogórek zielony
7. 2 kromki chrupkiego pieczywa, 2 łyżeczki serka, papryka.

Obiad:
Do wyboru masz:
1. sałatka – 20 dag ugotowanych ziemniaków, pęczek rzodkiewek, 5 dag mortadeli, 1 por, łyżeczka jogurtu naturalnego, 2 łyżki twarożku, sok z cytryny, pieprz
2. sałatka – 3 dag ugotowanego ryżu, strąk papryki, 5 dag pora, 5 dag żółtego sera, sos do sałatek,

3. sałatka- 10 dag sałaty, kukurydza, kurczak wędzony, 2 łyżki jogurtu naturalnego, przyprawy do smaku.

Podwieczorek:
Do wyboru masz:
szklanka czarnej herbaty, kanapka z nutellą,
filiżanka czekolady na gorąco, 4 herbatniki,

filiżanka cappuccino, 2 herbatniki, 10 dag malin,
filiżanka kawy , 2 gałki dowolnych lodów,
5 mandarynek
1 melon

Kolacja:

Do wyboru masz:
1. 15 dag gotowanych ziemniaków (np. w plastrach), pokrojone w plasterki jajko na twardo, natka, 10 dag sałaty z sokiem z cytryny i sos (łyżeczka masła, szklanka bulionu, posiekana cebula, 2 łyżeczki jasnej zasmażki),
2.  1szt. pokrojonej cukinii podsmażonej na 1 łyżce masła, 1 filet z dorsza bądź pangi , 3 dag ryżu.
3. Ryba pod każdą postacią, warzywa na parze (marchew, seler, pietruszka, brokuły)
4. 1 filet z piersi z kurczaka, sałatka grecka – 100g ( ser feta, sałata lodowa, oliwki, pomidor, zielony ogórek, kukurydza).

ODCHUDZANIE, PORADY, ZDROWIE I URODA

Leave your Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <font color="" face="" size=""> <span style="">

Blue Taste Theme created by Jabox