Archive

For Styczeń, 2011

Dowiedz się w jaki sposób możesz zaszkodzić swojej URODZIE

No Comments

Każda z nas chce wyglądać młodo!! Jednak popełniamy często banalne błędy, które odciskają piętno na naszym wizerunku i nie zawsze wyglądamy dobrze. Poniżej przedstawiam parę błędów z kategorii niewybaczalne ;)

Częste i długie opalanie 

Zgadzam się z faktem, że skóra opalona wygląda ładniej i zdrowiej jednak to tylko pozory! Szczególnie gdy opalamy się w solarium  i posiadamy  kartę stałego klienta. Fundujemy swojej skórze efekt odwrotny od zamierzonego,  szybciej się starzejemy, pojawiają się nam zmarszczki i są one bardziej widoczne, zwiększamy także ryzyko poparzeń skórnych oraz częściej występują przebarwienia skórne. 

Pamiętajmy, aby każde opalanie oraz wyjście na zewnątrz w słoneczny dzień powinno być  poprzedzone zastosowaniem kremów z filtrami ochronnymi.
Przed wyjściem na plażę, basen czy solarium nie należy także stosować dezodorantów czy perfum, które mogą spowodować powstanie plam. 

Częste mycie włosów


Częste mycie włosów nie jest wskazane w codziennej pielęgnacji skóry głowy, gdyż zmywamy tłuszcz który chroni strukturę włosa w związku z powyższym organizm dostaje sygnał by zacząć ten tłuszcz produkować  dostajemy efekt inny od zamierzonego, gdyż włosy codziennie myte w szybkim tempie stają się ponownie tłuste.

Jeśli jednak musimy myć włosy codziennie warto stosować szampony przeznaczone do codziennej pielęgnacji są one bowiem znacznie łagodniejsze i wpływają na wydzielanie sebum. Nie  zapominaj o stosowaniu odżywek. Gdy masz włosy tłuste sięgnij po odżywki w sprayu, które nie obciążają włosów, a dodatkowo je nawilżają.


Noc z makijażem

Noc to czas intensywnej odnowy komórkowej. Niedopuszczalne jest pozostawienie na skórze resztek makijażu czy też zanieczyszczeń z całego dnia, gdyż jest to przyczyną  zatykania się nam porów-  co zaburza naturalne pH skóry i czas odnowy pozostaje w znacznym stopniu utrudniony. Demakijaż  powinien być stosowany każdorazowo po przyjściu do domu.

 

Pozwólmy skórze oddychać! Demakijaż zwiększa szansę  na pełną regenerację skóry. Stosujmy do tego odpowiednie kosmetyki przeznaczone do demakijażu,  następnie oczyszczamy skórę tonikiem, który przywróci naturalne pH oraz aplikujmy  krem.   

Gorące i długie kąpiele w wannie
Warto wiedzieć jednak, że zbyt długa kąpiel w gorącej wodzie nie jest dobrym rozwiązaniem, bowiem narusza warstwę ochronną skóry, podnosi ciśnienie, przyspiesza krążenie krwi oraz zwiększa ryzyko pękania naczynek krwionośnych. Skóra poddana takiej próbie ma tendencję do wysuszania, staje się wrażliwa, ulega szybciej podrażnieniu. Zmniejsza się także jej elastyczność, przez co szybciej się starzeje. 

Kąpiel w ciepłej, nie gorącej wodzie, nie powinna trwać zatem dłużej niż 15 minut i dobrze, aby wzbogacić ją o kosmetyk o właściwościach nawilżających.

Wyciskanie pryszczy- to błąd!

Wyciskając pryszcze szkodzimy swojej skórze, gdyż możemy ją zainfekować co prowadzi do rozszerzenia się problemu na większą skalę, a co najgorsze pozostanie szpecąca dziura lub blizna. Dużo lepszym rozwiązaniem jest pozostawienie pryszcza w spokoju. 

Dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie preparatów, które zapobiegają oraz łagodzą stany zapalne  powstałych już pryszczy.  Np. antybakteryjny żel punktowy Bielenda czy SOS na pryszcze Skin Naturals Garnier, dzięki którym zmiana skórna szybciej zniknie i nie powstanie po niej ani czerwona plama, ani tym bardziej szpecąca blizna.

Słodka dieta

No Comments

 

Masz problem z wagą??? lubisz słodycze ? Koniecznie przeczytaj dietę przeznaczoną właśnie dla Ciebie dzięki której stracisz zbędne kilogramy!!!

Lubisz  słodycze i nie  potrafisz sobie ich odmówić? Duże prawdopodobieństwo, że nie potrafisz uporać się z przyrostem wagi, która na pewno Ci przeszkadza – chciałabyś ją zmniejszyć? Jak to zrobić, kiedy chęć zjedzenia czegoś słodkiego jest większa i silniejsza od twojej woli? Na początku diety musisz zdecydować – czy ograniczasz słodycze i słodkie pokarmy czy jesz jak zwykle ale nici ze smukłej sylwetki, którą mogłabyś się pochwalić przed koleżankami ? Co wybierasz? Jeżeli wariant numer 1 to mam dla Ciebie parę sprawdzonych sposobów zrzucenia paru kilogramów. Poniżej przedstawiam dietę przeznaczoną właśnie dla Ciebie!!!

 

Dieta trwa tydzień i możesz ją powtarzać co jakiś czas -  Sama wybierasz sobie z listy odpowiednie warianty na które masz ochotę – przy okazji urozmaicasz swoją dietę.

 

Zasada numer 1

Jedz mało – ale często!!!!

Śniadanie:
Do wyboru masz:
1. rogalik z dżemem i chudym twarożkiem,
2. kromka ciemnego pieczywa z chudym twarożkiem, do tego udekoruj kanapkę  pomidorem, szczypiorkiem,
3. 3 kromeczki razowego chleba  z jajkiem na twardo,
4. musli pełnoziarniste z dużą ilością błonnika ok 3 dag zalać szklanką mleka najlepiej 2%
5. kromka chleba pełnoziarnistego z polędwicą oraz  gruszka i 10 dag malin, 
6. serek owocowy zrób go sama :10 dag chudego twarożku, łyżeczka śmietany, sok z cytryny, 1 pomarańcza, pół banana
7. kromka ciemnego pieczywa z  plasterkiem chudego żółtego sera, średnia marchewka, jabłko,
8. kromka ciemnego pieczywa z chudym masłem, gotowaną szynką i ogórkiem świeżym 

Drugie śniadanie:
Do wyboru masz:
1.chudy jogurt i 10 dag malin,
2. 2 łyżki serka wiejskiego, 2 łyżki miodu, pół banana,
3. kromka ciemnego pieczywa, liść sałaty, 25 dag wędzonego indyka,
4. 10 dag serka, łyżka śmietany, pół świeżego ogórka, koperek,
5. bułeczka z dżemem nisko słodzonym
6. kromka z razowca, plasterek żółtego sera, rzodkiewka, ogórek zielony
7. 2 kromki chrupkiego pieczywa, 2 łyżeczki serka, papryka.

Obiad:
Do wyboru masz:
1. sałatka – 20 dag ugotowanych ziemniaków, pęczek rzodkiewek, 5 dag mortadeli, 1 por, łyżeczka jogurtu naturalnego, 2 łyżki twarożku, sok z cytryny, pieprz
2. sałatka – 3 dag ugotowanego ryżu, strąk papryki, 5 dag pora, 5 dag żółtego sera, sos do sałatek,

3. sałatka- 10 dag sałaty, kukurydza, kurczak wędzony, 2 łyżki jogurtu naturalnego, przyprawy do smaku.

Podwieczorek:
Do wyboru masz:
szklanka czarnej herbaty, kanapka z nutellą,
filiżanka czekolady na gorąco, 4 herbatniki,

filiżanka cappuccino, 2 herbatniki, 10 dag malin,
filiżanka kawy , 2 gałki dowolnych lodów,
5 mandarynek
1 melon

Kolacja:

Do wyboru masz:
1. 15 dag gotowanych ziemniaków (np. w plastrach), pokrojone w plasterki jajko na twardo, natka, 10 dag sałaty z sokiem z cytryny i sos (łyżeczka masła, szklanka bulionu, posiekana cebula, 2 łyżeczki jasnej zasmażki),
2.  1szt. pokrojonej cukinii podsmażonej na 1 łyżce masła, 1 filet z dorsza bądź pangi , 3 dag ryżu.
3. Ryba pod każdą postacią, warzywa na parze (marchew, seler, pietruszka, brokuły)
4. 1 filet z piersi z kurczaka, sałatka grecka – 100g ( ser feta, sałata lodowa, oliwki, pomidor, zielony ogórek, kukurydza).

Blue Taste Theme created by Jabox