Chcesz wzmocnić swoje mięśnie? Sekret tkwi w diecie !!!

By dawidNo Comments

Jest udowodnione, że jedzenie mniejszych posiłków częściej w ciągu dnia jest początkiem zdrowego stylu jedzenia. Jedzenie mniejszych posiłków sprawia, że Twój metabolizm wzrasta przez co spala więcej tłuszczu i kalorii.

 

W przypadku, gdy okres pomiędzy posiłkami znacznie się wydłuża Twoje ciało przechodzi w tryb głodu, gdzie każdą dostarczaną z opóźnieniem kalorie przechowuje w postaci tłuszczu a gdy nasz organizm jest w trybie głodu to rozpoczyna spalanie masy mięśniowej. Nasze ciało jest doskonale przystosowane do małych posiłków, gdyż dzięki nim funkcjonuje najlepiej. Dzięki temu, że dostarczasz organizmowi energii nie będziesz odczuwać głodu, który powoduje że czujesz się źle i słabo. Osoby, które wprowadziły taki styl odżywiania są w stanie myśleć bardziej intensywnie i mają więcej wytrwałości w codziennym życiu.

 

Posiłki powinno się spożywać co  2h- 2,5h. W przypadku gdy czas spożywania posiłku jest co 4h lub dłużej- to organizm wchodzi w stan głodu.

W ciągu dnia starajmy się pić dużo wody (wskazane 2l płynów dziennie), gdy nie dostarczymy odpowiedniej ilości płynów to nasz organizm pochłonie większą ilości jedzenia niż naprawdę potrzebuje.

 Wielu ludzi twierdzi, że w celu wzmocnienia czy też budowania mięśni, trzeba jeść duże ilości białka i ograniczają swoją dietę tylko do spożywania białka w ciągu dnia. Nic bardziej błędnego!!! należy również spożywać węglowodany , gdyż bez węglowodanów organizm nie może przetworzyć skutecznie białka. W przypadku, gdy zajadasz się tylko białkiem to marnujesz je w swoim organizmie, czujesz się słaby i nie masz energii.  Należy zoptymalizować spożycie zarówno białka jak i węglowodanów dzięki czemu w naszym organizmie będą przebiegać prawidłowe procesy.

Nie licz kalorii!!! Jeżeli wprowadzisz zdrowy styl jedzenia „ często a mało” to z pewnością organizm dostosuje się do tego a twoja waga spadnie!

 

UWAGA!
Odchudzanie bez efektu jo-jo??? Tak jest to możliwe!

Waga powinna spadać od 0,5- 1 kg na MIESIĄC – dzięki temu nie powrócisz do swojej dawnej wagi a twoja skóra nie będzie zwiotczała!

Ciesz się życiem i jedz wszystko tylko z umiarem! :)

FAKTY I MITY, FITNESS, ODCHUDZANIE, PORADY, ZDROWIE I URODA

Leave your Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <font color="" face="" size=""> <span style="">

Blue Taste Theme created by Jabox